Lemez nem-kritika – Korn: The Path Of Totality

Megjelent a Korn és Skrillex közös albuma. És most nem lemez kritika következik, mert nem vagyok elég bátor ahhoz, hogy meghallgassam a The Path of Totality-t. Inkább mesélek egy kicsit a kamaszkoromról és meghallgatom közben a Pinch and Shackleton-t.

Amikor tizenéves lányka voltam addig rinyáltam, amíg anyám meg nem vette nekem a lila Martens bakancsot amit utána körülbelül 20 éves koromig viseltem. Nagyon vagány és stílusos volt, szakadt, bő farmergatyával hordtam. A kedvenc zenekarom akkoriban a Korn volt, úgy éreztem Jonathan Davis dalszövegeivel szívemből szólnak. Volt egy barátom akkoriban, aki szintén így gondolta, szerettünk kannásfröccstől berúgni és Korn dalokat énekelni süvölteni. Ettől a pasimtól kaptam egy Life is Peachy albumborítós pólót, amit aztán lelkesen hordtam a lila bakanccsal és a szakadt farmergatyákkal. A sráccal olyan merész dolgokat csináltunk, mint például, hogy meglógtunk a kollégiumból és még több kannásfröccsöt ittunk. Én egy ilyen alakalommal ki is rúgtam a csodálatos lila bakancsommal egy húsboltnak a kirakatát, amit aztán nagyon szégyelltem, de kicsit büszke is voltam rá. Mert volt benne valami kúl, valami lázadó, legalábbis az akkori énemnek, ahogy a Korn zenéjében is.

Szóval nekem valami effélét jelent a Korn. Hogy mit akarok ebből a történetből kihozni, azon kívül, hogy öreg vagyok?

Azt, hogy ez a kollaboráció már így papíron is furcsa és esetlen. Egy olyan zenekar, ami jobbára nem tudta kinőni a kedves kamaszkori emlék státuszt most egy óriási népszerűségnek örvendő trendet meglovagolva próbál újra releváns lenni és ez ciki. Inkább maradjanak meg annak a fröccsös, lila bakancsos, fekete pólós, lázadós, részegen énekelős régi kedvencnek. A Skrillex és társai féle dubstepre csapató kölykök pedig hadd alkossák meg saját ifjúkori tévelyedős kedves emlékeiket.


Ja, igen és a Shackleton felettébb hallgatható, és Selfish Greedy Life a lemez egyik fénypontjának tekinthető.

Reklámok
Címke , , , , , , , , ,

Szólj hozzá

