Búcsú a Cökitől: Az Electroom interjúja Cserepes Pannival

Aki ismer tudja, hogy közel egy évig voltam tagja a Cökxpôn Ambient Society önkéntes marketinges csapatának, de ennél személyesebb élmény(ek) is kötnek a Cökihez, például itt ismerkedtem meg a jelenlegi párommal, Vizorral és természetesen sok jó zenét ismertem meg a bulikon illetve a sajtóanyagok összeállítása során. Cökxpôn Ambient egy egyedülállóan progresszív törekvés, amely pártolja a kultúrát, megjelenési lehetőséget teremt a feltörekvő alkotóknak és jó néhány szociális és környezetvédelmi ügyet is támogat. Sajnos azonban most határozatlan ideig otthonát veszti, januárban bezár a még nyáron megnyílt Horánszky utcai szórakozóhely. Szomorúan közlöm ezt a hírt és inkább nem is puffogtatnék olyan közhelyeket, hogy ez újabb bizonyítéka annak, hogy a jó törekvéseket valahogy mindig elfojtják ebben az anyagias világban. Inkább olvassátok az Electroom.hu, a Cöki alapítójával, Cserepes Pannival készített interjúját:

„NEKEM AZ ÉLETEM, OTTHONOM, GYERMEKEM VOLT”

„Nekem az életem, otthonom, gyermekem volt”
Interjú a Cökxpôn Ambient Társaság vezetőjével

Január 1-ével bezár a Cökxpôn RestArt, az Ambient Társaság belvárosi központja!

Aki szeretne még decemberben ellátogathat a programokra, és a szilveszteri 4 helyszínes év búcsúztató buliba, és január 4-én a Hivatalos Záró buliba.

A Facebook-on megjelent közlemény szerint anyagi problémák miatt kell bezárnia a Cökxpôn-nak. Mióta küzd pénzügyi problémákkal a szórakozóhely?

Mindig is küzdött, szinte a nyitástól (2007 június) mostanáig. Az 5 és fél év működés alatt kb. 1-2 év, volt nullszaldós. A többi év veszteséges, amit most már nem tudok miből finanszírozni, sőt óriási adósságaim vannak. Közben a gazdasági válság is egyre jobban érezteti magát, és minden támogatás (amit régebben kapott az alapítványunk) megszűnt. Mivel a Borárosnál nem volt nyári kiülő rész, a nyár volt veszteséges, amit télen nem tudtunk visszahozni, ezért költöztünk át Horánszky utcába…tovább az Electroom.hu cikkjére

 

*jó hír azonban, hogy a Szigeten továbbra is lesz Cökxpôn Ambient Sátor

Szólj hozzá

