Újév, új élet vagy mi

Már egy jó ideje tervezgetem, hogy új életet lehelek a blogba, hiszen nyáron meglepve tapasztaltam, hogy magamhoz képest jó kis olvasottságot tudtam produkálni, természetesen ehhez sok köze volt annak a maroknyi kedves emberkének/alkotónak aki támogatott. Aztán ahogy ez szokott lenni, jöttek a magánéleti parák, aztán pedig sikerült új területeken elhelyezkednem, ami persze elvitte minden időmet. Bár ez nagy öröm volt, hiszen végre amolyan szabadúszó marketingesként tevékenykedtem és tevékenykedem most is, először egy táncsulinál, most pedig egy bio webáruháznál. Az utóbbit szinte főállásban csinálom, az előbbinél ím már csak “beugró” vagyok. Emellett pedig oktatok, kiskölköket tanítok angolul, ami egy igazán új terep volt, de azt hiszem ez egy olyan meló, ami amellett, hogy sokszor vicces és sokszor azért is jó, mert az ember maga is visszamehet gyerekbe, érzem, hogy van is értelme, annak, amit csinálok. De egy szó mint 100 a blogot szépen elhanyagoltam, pedig, hajjaj, milyen szép terveim voltak/VANNAK vele. Meg egyébként is elkapott a nagy újévi fogadkozási láz, például megfogadtam, hogy megírom az első regényemet és meditációval létrehozom a saját tulpámat, valamint lemezkiadót alapítok, ahol kizárólag európai színvonalú elektronikus zenéket fogok megjelentetni (naaagy kikakcsintás):D:D Persze ennél realisztikusabb terveket szőttem valójában és remélem, hogy nem csak a kezdetben lesz nagy a lelkesedés. Mindezzel tulajdonképpen csak azt akartam mondani, hogy minden valószínűség szerint, hamarosan jelentkezem:) Boldogságos 2014-et mindenkinek!

Szólj hozzá

